.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ساری آماده پذیرایی از مسافران

فرماندار ساری اعلام کرد:ساری آماده پذیرایی از مسافران نوروزی شده است.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ساری ، منصور علی زارعی در مراسم شروع بکار فعالیت ستاد دائمی سفر شهرستان ساری که با حضور مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد با بیان اینکه هماهنگی های لازم با کلیه دستگاههای دست اندرکار انجام شده است خاطر نشان کرد:در همین راستا تعدادی اماکن آماده شده که ظرفیت پذیرش 10 هزار و 500 مسافر را دارند.

وی با اشاره به اینکه 7 پایگاه انتظامی نیز بر اماکن نظامی مربوطه اضافه شده اند خاطر نشان کرد:9 بیمارستان ، 9 پایگاه امداد پزشکی ، 11 پایگاه امداد خودرو و تعداد 4 شرکت بیمه نیز آماده ارائه خدمات به مسافران شده اند.

زارعی با بیان اینکه 11 پایگاه اطلاع رسانی و راهنمایی مسافران نیز در سطح شهرستان مستقر شده اند اظهار داشت:65 بازرس از واحدهای مختلف نیز در این ایام به کارهای محوله می پردازند.

وی با اشاره به اینکه برگزاری 11 جشنواره خیابانی از دیگر برنامه در ایام نوروز است تصریح کرد:آماده سازی 18 جایگاه عرضه سوخت بنزین و cng ، آماده سازی مساجد خیابانهای اصلی و آماده سازی 4 مکان موقت اقامه نماز و چاپ 10 هزار نسخه بروشور تبلیغاتی از دیگر برنامه هایی است که برای پذیرایی از مسافران و گردشگران تدارک دیده شده اند.

زارعی همچنین افزود:برای تامین ارزاق عمومی مسافران 20 جایگاه ویژه نیز تدارک دیده شده که اجناس و مواد لازم را با قیمت های مصوب عرضه می کنند.

وی خاطر نشان کرد:شماره تلفن 2266603 مربوط به دبیرخانه ستاد دائمی سفر شهرستان ساری و همچنین شماره پیامک 30007329 فرمانداری ساری آماده دریافت گزارشات ، پیشنهادها و راهنماییهای لازم به مردم و مسافران می باشد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.067 seconds.